logo
Sennik.biz
Największy sennik internetowy w Polsce
 
Znajdź swój sen
Strona główna » Interpretacje » Z » Zombie
Zombie

Zombie

Znaczenie podstawowe
02.0
390 

widzieć: zbliża się okres poważnego kryzysu

bać się ich: trudne chwile, problemy zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym 

zabić: bezcelowe działania, które nie przyniosą korzyści 

być zombie: nieodpowiednie zachowanie twoje lub twoich najbliższych 

Ciąża
Narodziny, poród
Autobus
Sen o psie
Opisz swój sen
Zaloguj się,
aby szybciej dodawać sny i mieć je wszystkie w jednym miejscu

Dodaj e-mail, aby otrzymywać odpowiedzi na temat Twojego snu (Twój e-mail nie będzie widoczny)
Dodane sny:
avatar
Xartyna aka Miku
2017-08-04
W moim śnie byłam jakimś agentem specjalnym mającym na celu wybadać plany tzw. Drużyny A. Też sen po części był po angielsku. Na początku akcja rozgrywała się w garażu lotniczym. Mężczyzna, którym byłam krył się za ścianami i po cichu strzeliwał niektóre osoby, nie wiem dlaczego. W końcu mnie znaleźli i zaczęliśmy współpracować. Potem też napotkał nas pies, który zaprzyjaźnił się z głównym bohaterem. Drużyna A miała przejść na drugą stronę miasta, ponieważ fala zombie wzrastała. Niestety podczas ucieczki dwóch kompanów ucierpiało przez ugryzienie zombie. Główny bohater chciał im pomóc, ale tylko jeden z nich powiedział "Nie dotykaj mnie. Tylko uciekaj..." i tak spadł z dachu. Drugi zaś, który niespecjalnie chciał walczyć o siebie, skręcił kark psu bohatera. Ostatnie osoby z drużyny musiały powstrzymać mnie od szału. Próbowałam tam wskoczyć i wytłuc wszystkie zombie. Kiedy znaleźliśmy chwilową bazę, mój bohater wyszedł z ogromnymi ilościami amunicji, aby dokończyć zemstę.
odpowiedz
avatar
Mydzka
2017-04-12
Mnie się śniło, że była jakas epidemia zombie. Strasznie się ivh bałam i musieliśmy je zabijać. Nie dawalismy juz rady, bo było ich za dużo i wtedy zmarli rodziny i przyjaciół zaczęli wstawać z grobów żeby nam pomóc. Potem okazało się, że oni wgl ożyli i dostali druga szanse na życie. Zabijali z nami zombie , jedli posiłki itd
odpowiedz
avatar
Chest11
2016-08-06
Była zimno i szaro (taka późna jesień) było pochmurno i wiał silny wiatr i widać było, że ludzie w miejście są czymś poruszeni i zaniepokojeni. Nagle na horyzoncie, zauważyłem, że całe wzgórze pokryte jest jakąś czarną masą, po chwili orientując się, że to gigantyczna, wielomilionowa horda zombie, inni ludzie też się zorientowali i zaczeli panicznie uciekać a ja stałem i sie patrzyłem na tą hordę w oddali nie bojąc się jej - bo wiedziałem, że jeszcze są bardzo daleko. I wtedy się obudziłem.
odpowiedz
avatar
Katrix
2016-05-29
Mnie się śniło, że u mnie w szkole jest apokalipsa zombie i razem z 4 swoich przyjaciół z klasy próbowaliśmy uciekać, bo jak zombie cię ugryzł, to też się zamieniałeś. Kiedy byliśmy na przewiązce, nie zdołałam uciec i zostałam zamieniona. Mimo wszystko, nie czułam potrzeby bycia ,,złą'' i próbowałam pomóc przyjaciołom. Zobaczyłam kolegę który uciekał przede mną. Ja krzyknęłam ,,Nie uciekaj, to ja!'' Poszliśmy po resztę przyjaciół. Przeszłam potem jakiś proces przemiany na człowieka.Sen skończył się tak jak film. Były pokazane różne urywki, a jakiś głos w tle mówił: ,,Grupa uczniów uciekła przez wielki tunel, są bezpieczni na wyspie. Reszta uczniów nadal próbuje uciec. Zombie opanowały całą szkołę''
Ja na końcu znów zostałam zamieniona, ale tym razem postanowiłam zarazić także moich przyjaciół.
Nie wiem czemu, ale baaardzo podobał mi się ten sen :D Moje klimaty :D
odpowiedz
avatar
Lilith
2016-04-21
Mnie się śniło, że na moje miasto spadła epidemia, i ludzie zaczęli się zamieniać w te zombie. Ja próbowałam bronić ocalałych i z nimi walczyłam.
Może mój sen był skutkiem ciągłego grania w "Dead Island" ;)
odpowiedz
avatar
Lesccc
2016-01-12
Miałem kilka snów o zombie:
1) Byłem jakimś policjantem który gonił przestępce i on uciekł do zamkniętej strefy miasta opanowanej przez zombie a ja pobiegłem za nim zapominajac o tej strefie i dopiero widząc (była noc) że zniknął mi z oczu spostrzegłem gdzie jestem i wtedy zza wraków samochodów wybiegly zombie i rzuciły się na mnie a ja z krzykiem się obudziłem.

2) Moja mama robiła naleśniki i poprosiła, żeby mój tata poszedł do piwnicy po dżem, ja przypomniałem sobie, że tam żyją zombie i powiedziałem, że pójdę za niego bo boję się bardzo, że któryś go ugryzie. Nie pamiętam czy udało mi się ten dżem zdobyć:D

3) Jechałem na rowerze i zaczął gonić mnie pies i nagle pojawiła się grupa zombie i zjadła tego psa, ja sie na to przyglądałem kiedy nagle okazało się, że nie moge już uciec bo one są wszędzie naokoło, wiec wyciągnąłem pistolet i zacząłem do nich strzelać ale one w ogóle nie umierały od tych strzałów (może ze dwa zabiłem), dopadły mnie i zaczęły jeść żywcem i wtedy zorientowałem się, że to tylko sen i pomyślałem, że to dobrze, że w snach nie czuć bólu i że chce się już obudzić
odpowiedz
avatar
Paula
2015-08-14
Mój sen był taki na początek chyba byłam w domu z bratem i z mamą (bez taty pewnie dlatego ze jest daleko za granicą pracuje i moze wlasnie dlatego go nie bylo w snie ) i poszlismy z mamą do figurki wiecie jak to w snie dzieją sie dziwne rzeczy i nagle moja przyjaciulka ktora mieszka 60 km z tąd była przy figurce z swoim malym domem i nagle zza kaszkow wyszedl czlowiek-stwor nie wiem co to bylo ale czytajcie do konca i ja sie schowalam za figurke Nie wiem czemu ale ten sen jest jakos o modleniu bo najpierw.figurka.matki boskiej a potem sie modle i moja rodzina xdd A mama z bratem do niej tylko ze ona myslala ze to ktos dobry wyszla i ją zabili no ja z mamą i bratem wrucilam na podwurze My mamy taki wielki dom 7 rodzin w.nim mieszka lol e juz sie wyprowadzam noi schowalismy sie za jakis samochud i ja mowie pujde do Wery no to moja najlepsza przyjaciolka Poszlam i minelam jej brata jeszcze normalnego i wychodzil do tych stworow i normalnie do mnie siema to ja siema ide otwierają mi wchodze a tam film o zombie leci mowie przełącz to do jej siostry zaczelam sie drzec ze chce do babci ktota mieszka60 km z tąd a potem sie zaczelam modlic Powiedzialam im ze i widzialam ich mame jako stwor no ja nie wiem wlasnie czy to bylo zombie no a one muwią ze jak dotkniesz tylko takiego potwora albo on cb to sie sama w.niego zmienisz wzielam krzurz do reki oni mieli go na stole do odstraszania tych potworow i wtedy sie obudzilam a z strachu polecialam do lazni heh
odpowiedz
avatar
LukaPL
2015-07-02
Mi się śniła apokalipsa zombie, jakiś wirus się wydostał i zaraził swiat. Na końcu całe miasto było zniszczone a ja zginąłem, mógłby ktoś jakoś to dokładniej zinterpretować ?

Niedawno tez śniło mi się cos o zombie, ale nie pamiętam co dokładnie
odpowiedz
avatar
Ajay Far cry
2015-06-02
Śniło mi się że byłem w bunkrze i atakowałem zombie z Miniguna 0.o
odpowiedz
avatar
sweetcookiemonster
2015-05-18
Mój sen :
Byłam w jakimś hotelu i zaprzyjaźniłam się z dziewczyną . Miała na imię Mary . W nocy , gdy siedziałyśmy w moim pokoju usłyszałyśmy dziwne dźwięki . Wyszłyśmy zobaczyć . Z jednej strony korytarza szła gromada zombie . Uciekałyśmy przed nimi . Było ich coraz więcej . Gdy byłyśmy na jakiejś łące w lesie Mary nagle zmieniła głos na taki mega upiorny . Jej oczy były całe czerwone . Jej ubrania były podarte i całe we krwi . Wyglądała prawie jak Krwawa Mary . Zaczęła lewitować nad ziemią . Wyglądała jak demon . Wydała rozkaz , aby zombie mnie dopadły . Otoczyły mnie i zaczęły gryźć . Słyszałam tylko jak Mary śmiała się złowieszczo . Nagle , gdy pewien zombie ugryzł mnie mocno w rękę, obudziłam się cała spocona i wystraszona na śmierć .
To był mój jeden z najstraszniejszych snów w życiu i chociaż śnił mi się z dwa lata temu pamiętam go dokładnie. Sądzę też ,że imię - Mary i jej wygląd nie były przypadkiem ( Krwawa Mary )... :/
PS.Nie wywoływałam Krwawej Mary przed lustrem.
odpowiedz
Podziel się ze znajomymi:
Wyszukaj sen
Przyśniło Ci się coś? Znajdź interpretację Twojego snu.
Twoja księga snów
Wszystkie Twoje sny w jednym miejscu. Załóż konto i dodawaj znaczenia snów do ulubionych tworząc swoją księgę snów.
Naczęściej wyszukiwane
Najnowsze komentarze
Ziemniaki22.09.2017
śniło mi się jak niosłem w reklamówce ziemniaki i nagle zerwał się poryw wiatru i rozerwał...
czytaj więcej »
Pies20.09.2017
Ja pamiętam z tego snu że mama wpuściła jakąś grupkę małych chłopaków do domu a ja była...
czytaj więcej »
Religia19.09.2017
Przyjechalam tirem ze znajomym do mamy na wozku inwalidzkim siedziala babcia ktora juz...
czytaj więcej »
Gałęzie18.09.2017
Śniło mi się, że miałam na całym ciele wysypkę, z której na rękach zaczęły mi wyrasta...
czytaj więcej »
Sen o policjantach, sen o Policji18.09.2017
Śniło mi sie ze do mojego mieszkania weszli policjanci i dali mi nowe przepisy ruchu drogowego...
czytaj więcej »
Newsletter
Cotygodniowe interpretacje symboli sennych, które pomogą Ci lepiej zrozumieć Twoje sny.
Polecamy
 
Znajdź swój sen