logo
Sennik.biz
Największy sennik internetowy w Polsce
 
Znajdź swój sen A-Z
Strona główna » Interpretacje » P » Piosenkarz
Piosenkarz

Piosenkarz

Znaczenie podstawowe
02.3
80 
Piosenkarz

Kiedy śnisz o piosenkarzu, czekają Cię różne rozrywki i czas pełen zabawy. 

Gdy we śnie rozmawiasz z piosenkarzem, oznacza to, że ktoś potrzebuje Twojej pomocy. 

Kiedy we śnie zakochasz się w piosenkarzu, zapowiada to nieszczęście. 

Jeśli we śnie oglądasz piosenkarza, który śpiewa na scenie, zapowiada spełnienie życzenia. 

 

Znaczenie snu PIOSENKARZ w innych kulturach i sennikach:

Sennik mistyczny:

Sen o piosenkarzu zdradza, że chcesz być sławną osobą.

Kiedy słyszysz, jak piosenkarz śpiewa, zapowiada dobre wydarzenia.

Woda
Schody
Uciekać
Mieszkanie
Opisz swój sen
Zaloguj się,
aby szybciej dodawać sny i mieć je wszystkie w jednym miejscu

Dodaj e-mail, aby otrzymywać odpowiedzi na temat Twojego snu (Twój e-mail nie będzie widoczny)
Dodane sny:
avatar
Lena
2019-08-14
Śnił mi się dawid Podsiadło i śpiewał i stanął obok mnie i zaczął coś do mnie mówić, przyłożył mi rękę do głowy a ja sie zaczelam śmiać a on na mnie patrzył tak słodko i poczulam motylki w brzuchu
odpowiedz
avatar
małpa
2016-12-28
Siedziałam w domu z mamą, babcią i przyjacielem mamy i z... J Quilesem. Uwielbiam jego piosenki, ciągle ich słucham w realu więc może dlatego mi się przyśnił. W każdym bądź razie śniło mi się że jesteśmy parą zaręczonych, tyle ze do niego ciągle piszą jakieś fanki, nazywają go misiem a ja jestem zazdrosna. On mi mówi że jest tylko moim misiem i że tylko na mnie mu zależy. On wymyślił żebyśmy zagrali w gre, że będzie mnie całował po szyi, brzuchu a potem udach no i to bylo bardzo realistyczne i przyjemne, tyle że wszystko się urwało bo jego kolejna fanka do niego napisała a on koniecznie musiał odpisać. Dziwne było to że ''graliśmy w gre'' przy mojej rodzinie, a oni siedzieli sobie na kanapie i się patrzyli jakby nigdy nic, w dodatku moja mama i babcia sie cieszyły że w końcu nie bede dziewicą... O co kaman? Ale sen fajniutki *-*
odpowiedz
avatar
kasia
2016-10-09
Śnili mi się igor herbut z zespolu lemon. Tyle tylko ze ja wogole nie slucham jego muzyki. Nie wiem czy byli bo koncercie ale dlugo rozmawialiśmy i wszyscy sie na nas patrzyli. Co to może znaczyć?
odpowiedz
avatar
nola825763
2016-05-29
Miałam już dwa takie sny...I to z...JUSTINEM BIEBEREM!!! Pierwszy był taki że byłam z moją mamą na jego koncercie i byłyśmy jego szalonymi fankami. A drugi to...że się z nim całowałam!!! A ja wcale nie jestem w nim ani zakochana ani taką szaloną fanką. Ale ten sen był wyjątkowy i... czułam że jestem zadowolona i szczęśliwa. :)
odpowiedz
avatar
Lol
2016-05-22
Dzis śniło mi sie,ze mam romans z justinem timberlakiem(!!!) dziwne...dlaczego???nigdy nie bylam żadną jego fanką ,skąd wiec on w moich snach?!?ale kurcze fajny sen,czułam,ze jestem szczęśliwa...
odpowiedz
Podziel się ze znajomymi:
Wyszukaj sen
Przyśniło Ci się coś? Znajdź interpretację Twojego snu.
Twoja księga snów
Wszystkie Twoje sny w jednym miejscu. Załóż konto i dodawaj znaczenia snów do ulubionych tworząc swoją księgę snów.
Najnowsze komentarze
Europa18.10.2019
Śniło mi się, że moja matka musiała po coś jechać do Szwecji, że jakieś sprawy miała do...
czytaj więcej »
Sen o tajemnych pokojach18.10.2019
Dzień dobry. Każdej nocy moje sny mają niezwykłą historię i co o dziwo doskonale je pamiętam....
czytaj więcej »
Krowa18.10.2019
Śniło mi się że razem z teściową miałyśmy wyganiać krowy na pastwisko jednak ona zrobiła...
czytaj więcej »
Biedronka14.10.2019
Ja miałam sen o biedronkach azjatyckich. W moim śnie były ogromne. Wyszłam na podwórko...
czytaj więcej »
Samookaleczenie10.10.2019
Śniło mi się, że jechałam z moją klasą (chodzę do technikum gdzie 98% to chłopaki) tramwaje...
czytaj więcej »
Newsletter
Cotygodniowe interpretacje symboli sennych, które pomogą Ci lepiej zrozumieć Twoje sny.
Polecamy
 
Znajdź swój sen